Daha fazla...1. Ön Görüşme; Öğrenci ile detaylı bir ön görüşme yapılarak kişisel gereksinimleri ve öncelikleri belirlenirken, Avustralya vizesi almak için herhangi bir engelinin olup olmadığı sorgulanır.
2. Araştırma ve Değerlendirme; Öğrencinin bütçesine ve gereksinimlerine uygun olduğu düşünülen okulların katalogları incelenir, internet siteleri ziyaret edilir, okul ve konaklama ücretleri, yaşam giderleri, uçak bileti, sağlık sigortası, vize ücretleri gibi masraflar da hesaplanır ve bir maliyet tablosu oluşturulur. Avustralya'da eğitim için planlanan tarihlerde indirimde veya özel promosyonda olan okullar konusunda bilgi verilir.
3. Karar ve Kayıt; Avustralya'da eğitim alacağı okula karar veren öğrenci kimlik ve iletişim detayları hakkında soruların yer aldığı ayrıca, yabancı dil seviyesi, gideceği okul, seçtiği program ve tercih ettiği konaklama bilgilerini içeren bir kayıt formu doldurur ve kesin kayıt sırasında okul ücretinden düşülmek üzere bir depozito öder.4. Okul ve Konaklama Ücretinin Yatırılması; Kayıt sırasında ödenen depozito okul ücretinden düşülerek kalan miktar öğrenci tarafından İdealist'e yatırılır veya direkt olarak okulun hesabına havale edilerek banka dekontunun bir kopyası İdealist'e teslim edilir. İdealist kanalıyla Avustralya'ya yapılan ödemeler için havale ücreti alınmaz.
5. Vize İşlemleri; Avustralya Öğrenci Vizesi için gerekli belgelerin listesi öğrenciye verilir ve bu belgelerin tamamlanıp İdealist'e teslim edilmesi istenir. Avustralya Vize Başvuru Formları danışmanlarımız yardımıyla özenle doldurulur ve öğrencinin dosyası hazır hale getirilerek İdealist tarafından Avustralya Büyükelçiliği Vize Bölümü'ne ulaştırılır.
6. Uçak Bileti Rezervasyonu; Vize başvurusunun ardından isteyen öğrenciler için en uygun tarihli ve en ekonomik fiyatlı Avustralya uçak biletini öğrenci adına ayırtan İdealist, bu hizmet karşılığında uçak bilet fiyatı dışında ekstra bir ücret talep etmez.7. Vizenin Verilmesi ve Uçak Biletinin Satın Alınması; Vize işlemleri olumlu sonuçlanan öğrenci uçak biletini satın alır.
8. Gidiş Öncesi Bilgilendirme; Öğrenci, Avustralya'nın iklim, kültür, beslenme alışkanlıkları, yaşam standartları ile ilgili olarak bilgilendirilir. İlk kez yurtdışına çıkacak öğrencilere gidiş ve varıştaki havaalanı prosedürleri hakkında bilgi verilir. İhtiyaç duyuluyorsa öğrenci için havaalanında karşılama servisi organize edilir. Karşılama servisi istemeyen öğrencilere havaalanından konaklayacakları yere nasıl ulaşacakları anlatılır.
9.İletişim; Avustralya'da eğitime başladığı hafta içinde öğrenci ile iletişim kurularak her şeyin planlandığı gibi gidip gitmediği sorulur.
10. Varış Sonrası Destek; Okul, konaklama veya başka bir konuyla ilgili yaşanabilecek bir sorunda öğrenciler İdealist'e iş telefonu, cep telefonu, e-mail veya sosyal medya kanalıyla ulaşarak 7 gün / 24 saat yardım alırlar.